top of page

Statystyki.

Czas na statystyczne podsumowanie odpowiedzi jakich udzieliliście na moje pytania.

Na pytanie: „ Czy brama parkowa w Kołaczowie (wjazd od strony ulicy Wrzesińskiej na Plac Reymonta) powinna być otwarta? "- odpowiedzi ułożyły się w następujący sposób:

  • tak- 8%

  • tak ale w godzinach 8-16- 24%

  • nie- 12%

  • nie, to bardzo dobrze, że brama jest zamknięta- 40%

  • to bez znaczenia- 16%

Widać więc wyraźnie- dla czytelników mojego bloga kwestia otwierania bramy nie stanowi istotnego problemu. Pytanie czy jest to reprezentacyjne stwierdzenie dla mieszkańców Kołaczkowa. Niedługo zebranie wiejskie i być może się to wyjaśni.

Jeśli idzie o pozostałe pytania to odpowiedzi układały się następująco:

  • 81% odpowiadających uznało iż to dobrze, że prowadzę tego bloga

  • 47% oceniło go jako dobry, 43 jako „może być” a 10% jako słaby,

  • 83% stwierdziło, że przekazuję informacje klarownie i jasno, 12% się z tym nie zgodziło a reszta nie potrafiła wyrazić swojej oceny,

  • 72% odpowiadających stwierdziło iż czuje się dobrze poinformowanych jeśli idzie o tematykę śmieciową, 20% chciałoby tych informacji uzyskać więcej,

  • 75% odpowiadających poparłoby jako radni podwyżkę opłat za śmieci (rozumieją konieczność), 8 % nie udzieliłoby swojego poparcia a pozostali być może poparliby podwyżkę.

Jakie z tego płyną dla mnie wnioski?

  • generalnie moja aktywność odbierana jest na plus, to ważne z punktu widzenia jaki przyjąłem dla mojej pracy w Radzie,

  • liczę iż sprawdzi się mój sposób na jak największą transparentność i więcej osób będzie odpowiadało na pytania w ankietach- teraz było to około 30 osób,

  • w przypadku naprawdę dużego zainteresowania moimi ankietami- jestem gotowy pójść o krok dalej- i kierować je do konkretnych osób...wtedy można by się pokusić o to by odpowiedzi były wiążące...ale to wszystko temat przyszłości,

  • najbardziej jednak inspirujące dla mnie było to, że moje decyzje jako radnego są rozumiane i akceptowane- mimo iż nie były (i nie będą) zagraniami pod publiczkę...to ogromnie motywujące.

 
„Możesz mieć wszystko czego zapragniesz, jeżeli pozbędziesz się przekonania, że nie możesz tego mieć.”

Mariusz Gomulski

"Władza czyni głupim"
bottom of page