top of page

.... ZEAS odpowiada.

Poniżej prezentuję odpowiedź na moje pytania- dotyczące dowozów- jakie przedstawiłem pani dyrektor ZEAS- Ewie Zgolińskiej. Dziś powstrzymuję się od komentowania- myślę, że tak jest uczciwiej- ja zadałem pytania, otrzymałem odpowiedź- czytelnik może sobie wyrobić własne zdanie. Mój komentarz umieszczę tu wkrótce.

Natomiast TUTAJ macie moje pytania a TUTAJ odpowiedzi Wojtka Twmborskiego.

" Pominięcie pensji Pana Wosia jak to Pan uważa nie jest zamiarem do obniżenia kosztów 80113 bo w tym rozdziale mieszczą się koszty kierowców autobusów i opiekunów ( to jest działka dowóz ).

Pan Woś był i jest zatrudniony w rozdziale 80114 GZOEiAO. Chciałabym uzmysłowić Panu, że tak samo Kierowcy i Pan Woś przepracowali w roku 2014 wiele godzin w szkołach i nikt tego nie odliczał. Nawet Regionalna Izba Obrachunkowa sprawdzając wydatki nie wnosi żadnych zastrzeżeń. Idąc tokiem Pana filozofii, to za rok 2015 powinniśmy liczyć ½ kierowców i opiekunów w dowozie a resztę w szkołach. Czy o to Panu chodzi, bo wg. mnie to jest absurd.

Za 2015r koszty będą liczone tam gdzie te osoby są zatrudnione, nie będziemy rozdzielać płac kierowców i opiekunów na poszczególne szkoły

Kwota 141 105,29 wynagrodzenia pracowników Rozdział 80113 zostały ujęte płace kierowców i opiekunów dowozu. Płace osób księgujących wydatki dowozu są w całości w rozdziale 80114 GZOEiAO i nie były nigdy rozbijane na setne części ( tj. ile szkoły, ile przedszkola, ile stołówki, dowozy i tp. )

Trasy zlikwidowanych kursów:

Dowóz - Borzykowo Cieśle Małe Cieśle Wielkie, Budziłowo, Wszembórz, Borzykowo

Odwóz - Borzykowo , Cieśle Wielkie, Budziłowo, Borzykowo

Dowóz – Kołaczkowo, Borzykowo, Grabowo, Kołaczkowo

Odwóz – Kołaczkowo, Łagiewki, Kołaczkowo

Odpowiadając na pytanie o tachografy w autobusach informuję, że dwa autobusy mają tarczki okrągłe i nic z tym nie trzeba robić. Wydruk jest co dzień robiony.

Natomiast trzeci autobus ma tachograf elektroniczny i ten musi co 90 dni jechać do Nekli na odczyt z wydrukiem. Co 28 dni trzeba jechać ( nie autobusem ) na odczyt kart pracy kierowcy.

Gdyby były wszystkie autobusy na odczycie elektronicznym to można by kupić czytnik i ewentualnie wysłać na przeszkolenie osobę. Uważam, że wtedy byłoby to celowe

Z poważaniem

Ewa Zgolińska”

 
„Możesz mieć wszystko czego zapragniesz, jeżeli pozbędziesz się przekonania, że nie możesz tego mieć.”

Mariusz Gomulski

"Władza czyni głupim"
bottom of page