top of page

Różnić się mądrze- rzecz o przenosinach klas 1-3.

Od ostatniej sesji cały czas muszę się „tłumaczyć”, opowiadać i analizować i przedstawiać różnicę w zdaniach dotyczących przeniesienia klas 1-3 do „tysiąclatki”. Przyznam, że nie raz i nie dwa przyłapałem się na tym, że coś opuściłem, przeoczyłem,zapomniałem... Sprawa budzi kontrowersje i różni- linie podziału idą tak jak linie graniczne wiosek. To jest chore- nie na tym ma cała ta sprawa polegać. Każdy problem ma nas łączyć w celu jego rozwiązania- a nie dzielić i skazywać na absurdalne oskarżenia...

Poniżej zamieszczam nagranie z VI sesji- z dnia 26 maja 2015. Jest to dokładnie część, w której toczy się dyskusja nad przeniesieniem klas, nad tym co to ma nam dać. Możecie dokładnie usłyszeć bez cięć wszystkie wypowiedzi, argumentację, zastrzeżenia i kontrowersje. Poświęćcie temu godzinę.

W kilku momentach wypowiedzi (zwłaszcza radnego Tamborskiego) są mało wyraźne- ale to z powodu tego, że siedział tyłem do dyktafonu- ale zapewniam, przy odpowiednim nagłośnieniu wszystko będzie do usłyszenia. Nagranie udostępnił mi Filip Biernat, podobnie jak zdjęcia ( które wmontowałem w „filmik”)- któremu bardzo za to dziękuje.

Umieszczam tutaj wszystko bez mojego komentarza- na to przyjdzie czas za kilka dni. Teraz Wy posłuchajcie i oceńcie. Może jednych lub drugich utwierdzi wszystko w przekonaniu, że warto lub nie warto...a może ktoś nabierze wątpliwości?

Umieszczam również dwa skany z danymi, na które powołuje się Wojtek Tamborski w pierwszej części swojej wypowiedzi.

A na koniec...może wyraźcie swoje zdanie odpowiadając na jedno proste pytanie z ankiety:

 
„Możesz mieć wszystko czego zapragniesz, jeżeli pozbędziesz się przekonania, że nie możesz tego mieć.”

Mariusz Gomulski

"Władza czyni głupim"
bottom of page