top of page

Jeszcze o zeszłym roku.

Mamy sezon ogórkowy, samorządowy sezon ogórkowy. Nie żebym jakoś strasznie z tego powodu cierpiał...ale to takie naturalne- komu zechce się szukać- w styczniu 2015 też chyba nic ciekawego nie znajdzie. Bo styczeń to okres wszelkich sprawozdań i podsumowań- to angażuje strasznie wszystkie budżetowe instytucje... Ja jakoś szat nad tym nie rozdzieram.

Jest okazja żeby jeszcze w kilku zdaniach cofnąć się do poprzedniego roku. Jeśli dobrze pamiętacie- prosiłem Was o ocenę mojej osoby, całej rady, wójta i ostatnich 12 miesięcy w Gminie Kołaczkowo. Oto co wyszło z Waszej oceny:

Po pierwsze pytałem jak oceniacie radnego Mariusz- czyli mnie. Byłem ciekaw- jak odbierają mnie czytelnicy tego bloga. Bo bądźmy szczerzy- nie musi przekładać się to na powszechny odbiór. Łatwo sobie wyobrazić,że ktoś może mieć do mnie tak niechętny stosunek, że wcale tu nie zajrzy. Tak więc uspokajam wszystkich- bardzo krytycznie podchodzę do wszelkich przedstawianych poniżej danych. Jak więc mnie oceniono?

Ocenę dobrą wystawiło mi 75 % z Was, negatywnie oceniło mnie 12% a reszta nie miała zdania. Statystycznie wygląda to naprawdę dobrze- i dziękuje za tak wysoka ocenę....

Bo po drugie pytałem jak oceniacie za poprzedni rok Rade Gminy...i wyszło, że jesteście wobec niej bardzo krytyczni. Dobrą ocenę radzie wystawiło 22% z Was a złą aż 44% ...reszta nie potrafiła się określić. To jak dla mnie zaskakujący rozdźwięk między tym jak ocenialiście mnie a jak oceniliście Rade Gminy- generalnie, mimo czasowych napięć i nieporozumień między mną a pozostałymi- głosowaliśmy bardzo zbieżnie. Stąd zapytuję- dlaczego mnie oceniono tak pozytywnie a już pozostałych dość ostro? Może ktoś mi tu odpowie?

Po trzecie pytałem jak oceniliście ostatni rok pracy Wójta Gminy Kołaczkowo. Tu nie było zmiłuj- nikt się nie wahał i głosy rozłożyły się jasno: 67% stwierdziło, że to był dobry rok w wykonaniu Wójta, dla 33% nie ma jednak powodów do zachwytów.

Po czwarte i ostatnie- pytanie o to jakie było ostatnie 12 miesięcy w Gminie Kołaczkowo. To bardzo otwarte i ogólne pytanie...ale zadawałem je z myślą o waszym ogólnym odczuciu. Wiadomo- dla każdego ten rok mógł być zupełnie inny i zupełnie inaczej może go oceniać...ale aż 56% z was oceniło go dość pozytywnie, dla 33% z Was nie było się czym zachwycać i oceniliście miniony rok jako zły. Pozostali nie mieli zdania.

Cóż słowem podsumowania? Choć pisałem wcześniej, że z ogromnym dystansem podchodzę do prezentowanych wyników- to jednak głosy negatywnie oceniające te rejony, na które mam wpływ- biorę na poważnie. Fakt- nigdy nie uzyska się zadowolenia i akceptacji swoich poczynań przez wszystkich...ale też jest to dobry moment aby zwrócić uwagę na to za co jest się krytykowanym.

 
„Możesz mieć wszystko czego zapragniesz, jeżeli pozbędziesz się przekonania, że nie możesz tego mieć.”

Mariusz Gomulski

"Władza czyni głupim"
bottom of page