top of page

Jak jest czym…

...to się człowiek powinien chwalić ;)

A całkiem na serio- to już za rok wybory samorządowe. I w związku z tym mam taką małą refleksję. Otóż przypominam sobie, jak to moja skromna osoba się do tego wszystkiego zabierała. Bez najmniejszych oporów przyznaję, że moje podejście myślenie i działanie (albo raczej myślenie o działaniu) było w zdecydowanej większości naiwne. A już nic absolutnie nie wiedziałem o funkcjonowaniu finansowym Gminy...swoją wiedzę opierałem na wiedzy powszechnej...a ta nie jest w tym przypadku niestety miarodajna. Przez trzy lata przyszło mi się uczyć, dociekać i poznawać- a w ostateczności nawet przystąpiłem do kursów i szkoleń aby wiedzieć i rozumieć więcej. To wciągający i pełen niuansów świat. I choć w najmniejszym stopniu nie mogę teraz powiedzieć abym wiedział wszystko- to jednak poruszam się po świecie gminnych finansów z większym zdecydowanie rozeznaniem niż trzy lata temu…

Za rok wybory. Zachęcam wszystkich tych, którzy już teraz myślą o starcie na radnych w Gminie Kołaczkowo aby zaczęli szukać informacji i zaczęli czytać, uczyć się...wtedy zrozumieją łatwiej o czym czasami jest mowa a i poziom kampanii będzie o wiele wyższy niż to czasami jest.

Ustawy, opisy i komentarze ustaw oraz szkolenia darmowe online są dostępne dla wszystkich...a więc do dzieła!

 
„Możesz mieć wszystko czego zapragniesz, jeżeli pozbędziesz się przekonania, że nie możesz tego mieć.”

Mariusz Gomulski

"Władza czyni głupim"
bottom of page